Blod kan behövas i juletider med...


Den 2011-08-15 skrev jag:

( Idag var jag och lämnade blod på Droppen i Nordstan, något jag förövrigt tycker ALLA borde göra.. Sjuksköterskan som tömde mig på de lilla blodet informerade mig om att jag lämnat blod 31 ggr och de innebär att jag lämnat 3 ggr mig själv i min egen blodsvolym.. Dvs ca 1 1/2 tioliters hink.. Och ska tilläggas.. ALLT blod har används.. Sug på den karamellen, sa han till mig, Du Har Räddat Liv!... ) 

Och nu är de dax igen... 4 månader har gått och julen , kylan, halkan och bränder från ljus, adventsljusstakar m.m... Olyckor där blod kan behövas!!!  
Så en liten push:

 Börja GE BLOD!!!!!!

Många kramar till er ALLA där ute, var rädda om varann... KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0