Du är ju trevlig ju!

Jag stog på Incontro i fredags spik nykter och blev presenterad för en tjej. När vi pratat en stund så frågar hon, är du en av dom i dom rosa tröjorna? Ja det är ja svarar jag, då säger hon förvånat:Du är ju trevlig ju! Å fan!
Vet inte om jag ska säga tack eller bli förbannad. Jag köper att man blir behandlad efter hur man ser ut, men är folk så jäkla korkade så dom inte fattar att Glam å skråma är vår "affärside"? Förstår oxå att vuxna kvinnor kanske inte bör springa runt i rosa t shirts med tryck, Men vi gillar det och vårt syfte är defenitivt uppfyllt.
Jag tror att en vanlig uppfatning om oss är att vi är ett gäng popcorn utan koll, men Vi är 7 st extrem drivna tjejer som gillar varandra där alla har bra jobb, fina barn och goa vänner. Vi vill bara ha ut det lilla extra av livet. Detta gör vi genom att "vara" Glam o Skråma.
ÅÅ förresten, är du sugen på en tröja så säljer vi dom för 150 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0