Kan alla dessa föräldrar komma överrens?!

Sitter hemma i soffan med min dotter.. Vi ser på en film på tv3 ( Vid din sida).. Den handlar om de många av oss skilda med barn går igenom..

Funderingarna på hur ska de gå att träffa någon som barnen kommer acceptera.. Kanske man möter någon med barn, hur många blir vi då? Kommer de barnen acceptera mig?.. kommer jag acceptera dem??..
Hur kommer de gå med den andra mamman/pappan.. Man vill ju så gärna komma överrens.. Helt plötsligt blir man 4 föräldrar som alla blir engagerade i alla dessa barn...

För mig har familjelivet vart de som betytt mig mest... Hoppas de kan förbli så... att man möter någon som förstår, som har fantastiska barn, förstående.. Så man kan få den tron på lyckliga familjelivet tillbax..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0