Min önskelista 2011

Vi ska ju önska oss något för 2011 års julklappsutdelning, jag funderar vad jag vill ha.. Hmm ny bil skulle jag vilja ha,
men det känns inte så viktigt faktiskt. Nä det jag önskar mig mest av allt är inre frid! Detta året har vart kanon på många sätt  MEN det har bjudit på en hel del jobbiga dagar!
Det som skulle vara väldigt skönt är om en del jobbiga människor skulle kunna ta ett kliv åt sidan och låta mig få vara i fred. Jag är trött på tjafs bråk och att man låter sitt egna missnöje över sitt liv gå ut över mig. Nä ta tag i ert liv där ute och fokusera på vad du kan göra för att göra 2012 till det bästa året i ditt liv.
2012 ska bli mitt år!
God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0