Min önskelista 2011

Kära Tomten..

I år har jag vart en mycket snäll tjej, jag har vart trevlig mot alla jag mött (jaja, nästan alla) Jag har tvättat och städat (ok, inte varje dag) Diskat har jag i varje fall gjort (nästan gämt) Jag har skött mitt arbete, tagit hand om barnen (jaaa, jag har dom halvtid och jaaaa, de är stora och kan ta hand om sig själva)..:/.. men jag har vart en fantastisk vän och vart en fantastisk lyssnare (nähä, men lite då, jag har ju faktiskt mycket i mitt liv som jag vill prata om).. en sak, jag har inte lekt runt så mycket som jag kanske borde göra som singel ( haha, precis, så DÄR har jag vart snäll).... :) 
 
Så jag önskar mig BARA!!!:

En diskmaskin så jag kan umgås med barnen och vännerna liiiite mer än jag hunnit under året!!


En tv till sovrummet så jag kan myyysa med barnen ( jaja, de var stora men vännerna då?, mm.. jag vet, de kanske inte vill hålla mig sällskap.... men, jag kanske möter någon nästa år?! )



Om jag nu ska få chansen att träffa någon så ska jag väl lukta gott??!.... Tomten??.... Hallo..... ( jasså du tycker jag gör de).. Tack, men den får stå kvar på min önskelista ändå..



Jo men Tomten, jag behöver verkligen nya kläder!!!... Jag har ju använt alla vid ett flertal tillfällen så folk börjar tröttna på min outfit!!!..... SNÄÄÄLLLA!!!




Absolut, de vet väl alla att skor och faktiskt väskor hör till HELA outfiten!!!!...

Men vi kan stanna här då... De e BARA detta jag önskar mig........................... än så länge!!!... :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0