Mitt år 2011

Mitt år 2011 ..mhmm hur har det varit igentligen??

Jag började mitt år 2011 med att byta jobb ..lite stressigt kan man säga men oxå en ny chans att gå vidare och allt har varit så kul detta året mycket nytt och många nya spännande stunder på jobbet, trivs som fisken i vattnet på mitt jobb ...mitt andra hem brukar jag säga <3

Affärerna har gått bra och allt har varit mycket bra både för mig och mina barn och familj..
Jag är mest glad för att jag har hälsan och kan nu vara bestämd över att aldrig gå in i ekorrehjulet igen
jag kan välja vad jag vill göra och inte vill göra!

Tidstjuvar finns det gott om - men jag har rensat bort dem flesta och det borde alla göra om man vill leva ett lugnt och harmoniskt liv.

Kärlek och att vara kär & passionerad..... mm säger jag bara nu i efterhand -  alla känner väl igen sig där..
 men som vi säger man ska inte ångra det man gjort utan allt man inte gjort!!


En härlig segeltur från marstrand-göteborg en helt underbar dag den är svårslagen!!

En härlig resa till Rhodos med Linda i somras gjorde susen många härliga soltimmar vid poolen och den sköna solen och alla nya människor jag träffat på vår resa - vår resa var strulig med vårt resebolag förseningar både ner och hem och inbrott på hotellet och två mobiler som blev stulna på stranden -men vad gör det ?? bara man får vara frisk så löser sig det mesta!!

Några härliga dagar på västkusten var underbart!


Jag har flyttat till stan och det känns så bra!!

Tredje året som jag firar jul med mina barn efter skilsmässan - nu börjar det kännas bra barnen var nöjda och glada och mer avslappnade än tidigare år!!

Har många nya och många gamla goda vänner vi har haft många glada skratt ihop och stöttat varandra genom svårigheter som brustet hjärta .arbetslöshet och svåra ex  som inte fattar och bara vill förstöra... löve you!!

Singel eller inte är frågan - har träffat en mycket fin person <3 så vi får se:-)
En stunds reflektion över mitt singelliv ..vad som är viktigt att bråka om och inte  ...lärt mig att ta det lite lugnare och kan gärna sitta hemma och bara tänka eller läsa en bok -ett inre lugn finns och det känns så skönt!!

Nyårsmiddag med ett stort sällskap på 30 personer på Lipp och sedan party hela natten en bra avslutning på detta året jihaaaaa:-)
Jag har inte varit ute på en nyår sedan 1993 (har tidigare firat hemma med familj och vänner)


Jag har ett nyårslöfte :-)   - relax!!!  inget j--la nyårslöfte som att träna mer eller gå ner ex antal kilo för mig är det viktigt att leva och må bra och skratta mycket!!! 

Mitt ordspråk är -försök inte ändra på mig- då är jag fel för dig och du för mig!!

Jag önskar alla nu ett gott slut och ett gott nytt år 2012!!!!!

<3 Carpe Diem <3
       kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0