Han med dom röda......

Var på en trevlig tillställning för ett tag sen och sprang på en av dom få män som verkligen tilltalar mig både intelektuellt och sexuellt.  Om man träffar en man så är det ofta att man antingen har en sexuell attraktion som man känner att man helst skulle vilja slita av han kläderna och ha sex med han om och om igen. men man tänker efter att; kan han inte gå så jag slipper prata med han för han har inget intresant att tillföra mig. Eller så träffar man den andra varianten som man har super trevligt med, pratar skrattar och när man kommer till den sexuella attraktionen så är den lika intressant som att se färg torka.

Vi har barnen på skilda veckor så vi springer inte på varandra så ofta. Så extra kul när man träffas, snygg va han som vanligt. Vi skrattade och pratade och kom in på en meningsskiljaktighet som jag funderar på om de är beroende på om man är kvinna eller man, eller om detta bara det är vi Glamoskråma som har den uppfattningen. Jag hävdade att man är inte med en man som ens vännina har vart med. Jag menar bestämt att tjejer med självrespekt vill inte vara efterrätten när vänninan har vart huvudrätt.( jag menar naturligtvis nära vänner som man umgås med, annars blir det svårt att träffa nån i denna stan) Han däremot menade att om han är färdig med någon så ser han inget problem med att kompisen tar över, utan ser det som att; kul det är en bra tjej!

Det finns naturligtvis inga rätt och fel i denna frågan. Fundera över vad ni tycker och disskutera det med era nära. Rätt va det är så kommer situationen dyka upp och då är det skönt om man vet var man har varandra i denn fråga. Vi har disskuterat frågan många gånger och kommit fram till att relationer kommer och går men vänskapen består. Så när man vart med en av oss i vår vän krets så är du tyvärr könslös för oss andra!

Ha en skön helg!
                            



                                                                      

                                                              

                                                                                                             
                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0