Sex utanför sängen!

Vi får ofta frågan om vem av oss som gjort vilket inlägg. Vi väljer alltid att inte svara på det för då kan man dela med sig lite mer än vad man hade gjort annars.............
Men dom som känner oss väl gissar ofta vem av oss som har vart bakom tangenterna.  Händer ibland att vi till och med får sms som frågar vem av oss det handlar om idag.
Jag var på tjejmiddag för ett tag sen och då sa en tjej som jag känt i många år; Jag vet att det var du som gjorde det med bilhandlaren. du gillade ju att göra det på offentliga ställen redan för 20 år sedan. VILKET PÅHOPP kände jag då sen började jag tänka:
i Hissen
i trappan
i hallen
på konferensbordet
på skrivbordet
i bastun
i bubbelpoolen
OJ vi slutar där
Okej då jag gillar det...................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0