... Gott slut och Godare Nytt År 2012 :)

Det är med tacksamhet jag ser tillbaka på året som gått, ingeting har blivit som jag trodde när jag skålade in förra året.. det har blivit betydligt bättre än vad jag kunde drömma om. 

2011 har i och för sig innehållit en  hel del sorg av alla de slag men också otroligt mycket värme o kärlek...

Sorg kan vara tung att bära oavsett om det gäller sjukdom eller att någon man älskar inte längre finns med.. jag har upplevt både och 2011... och det är väl det som är *livet*... man tar sig igenom och kommer ut, lite förändrad, lite starkare och kanske lite klokare på andra sidan..  

Kärlek från nära och kära och från fantastiska vänner, både nyfunna och "oldones" <3 ingen specifik nämnd och ingen glömd.. Ni vet vilka ni är och för mig är ni ovärderliga var och en av Er, alla unika på sitt sätt och ni har alla lärt mig något och fått mig att växa som människa...

Sedan har vi kär lek, även här har det varit en rollercoaster. men av ett annat slag.. som det sägs; man ska kyssa en hel del grodor innan man träffar 'sin' prins... grodkyssarna är jag färdig med..  kär lek har blivit kärlek och då finns inga skyddsnät, *vad du ser är vad du får*... och  vad framtiden bär med sig kan man bara sia om.. och tur är väl det:) men för att vinna något måste man våga och jag vågar:)

Till Er alla ett fantastiskt slut och ett supergott nytt år!!!!

Vi syns där ute i vimlet, ta hand om Er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0