Välkommen 2012

Bara timmar kvar av 2011, och jag tänker tillbaka på det som ett fantastiskt år. Kan kanske tyckas lite konstigt då det har vart rejält stormigt på massa håll
  • Jag har haft sjukdom av det jobbigare slaget nära mig
  • Jag har haft det turbulent på jobbet
  • en vän har valt att lämna Göteborg
  • Jag har haft en vän som valt att avsluta sitt liv
  • Jag har en x som försöker göra livet surt för mig
  • Jag har vart kär, och blivit grymt sviken.
  • Jag har en "vän" som jag stöttat i vårt och torrt som gjort mig ledsen.
MEN
  • Sjukdomar går ofta att få rätsida på och man lär sig nått av dom och blir mer ödmjuk för livet.
  • Ett jobb, är ett jobb. Det löser sig alltid. Ingen ide att lägga negativ energi på det man inte kan förändra, bättre att gå vidare.
  • När man flyttar från Göteborg så finns fb och andra forum så man kan faktiskt vara nära endå
  • När man väljer att avsluta sitt liv, så får man bara hoppas att dom närmaste kan förstå det och kunna gå vidare med ett ljust minne av personen.
  • Mitt x har jag som nyårslöfte att sluta bli arg på och istället inse att det inte går att förändra på den relationen. Jag vet att han mår dåligt över sin situation och det går ju alltid ut över den man känner bäst, alltså mig!
  • Jag var kär för första gången på många år, men det sket sig totalt. Jag är besviken att han inte så här i efterhand kan visa respekt utan har nått slags behov av att hävda sig. Orkar inte lägga tid på att analysera det heller.
  • Det ända jag är riktigt ledsen för 2011 är en vän som jag trodde var min vän. Alla har sagt till mig att hon inte är en riktig vän, men jag har alltid försvarat henne. Men som sagt det visade sig att så var fallet. Ledsamt skulle jag säga.
Det här är händelser som naturligtvis har påverkat mig under året som gott. MEN det som påverkat mig mest är den glädjen jag känner att så många människor tillför mig. GLAMMtjejjer, Fan va jag älskar er!
Jag har även träffat en tjej somjag tror jag kommer behålla för resten av mitt liv. Tack för du orkat lyssna så många timmar när det vart tufft med kärleken.
Det finns ju även ett killgäng i vår närhet; Fab five; ni e grymma!
Har även Lipp att tacka för många roliga generösa stunder. Då pratar jag inte om fredag o lördagar utan alla generösa tillställningar ni bjudit på:Micke o Johan med personal Bockar och bugar!
Nu stundar 2012 runt knuten och det ska bli det bästa i mitt liv!
Skål allihopa, kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0