En grekisk gud

Morgonen borjade som vanligt pa vart favvo fik Kringlan..
in kommer en av tjejerna som vi lart kanna har nere med en helt fantasisk grekisk gud, ung,bruna stora vackra ogon och ljus lockigt har..
gissa om vi skulle vilja adoptera denna 20aring...Marie kunde naturligtvis inte lata bli att kanna pa hans lockar!

Denna grekiska gud var en kille ifran kungsbacka som lamnat allt materiellt bakom sig.
Han levde i ett talt pa en strand och agde en vaska med klader och en laptop som han blogga med samt att han levde for sin kitesurfing .
Han ansag att man maste do lite varje dag for att leva!!

Funderar nu riktigt allvarligt pa nar jag nu salt min lagenhet att inforskaffa mig ett talt och bosatta mig pa smitten..
Det enda jag skulle ha med mig ar
min telefon,laptop och mitt vipkort pa GLOW :)
Vi fragade tusen fragor det han sammanfattade ar att lev idag imorgon kan de vara forsent
Saker ar saker en upplevelse bar du alltid med dig!
 
Las hans blogg
http://mikaeldabrowski.blogspot.com/

kramar ifran Rhodos......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0