... a dress to kill for?

hörde en intressant story i helgen på ett café där ett sällskap på fem grabbar (runt 35) samt en tjej satt och fikade. Kan säga att jag vanligtvis inte brukar sitta och tjuvlyssna och det gjorde jag inte nu heller då jag själv satt med bästa sällskapet;) det pladdrades på både från vårt håll och från deras men helt plötsligt hörde jag en av männen säga:

"-jag har en tjejkompis som berättade att när hon har en viss klänning på sig så får hon alltid ligga..." innan jag ens hade hunnit färdigformulera min egen tanke säger tjejen i det sällskapet- VAD är det för klänning? och det var min tanke också...;)

mannen fortsätter och inte med vilka som helst.. -och nämnde sedan en ursnygg svensk skådespelare:) samtidigt hör jag hur en annan man i sällskapet säger till tjejen... -jahaaa och ... 

förmodligen hennes pojkvän som inte blev helt nöjd med hennes intresse för klänningen med DET;))) kan tillägga att mitt sällskap och jag också va tvugna att fråga... blev en härlig stund med massa skratt, oss emellan... och som slutkläm... så sa vi och tjejen i sällskapet att han fick styra upp sin tjejkompis så att det gjordes en fb-grupp om klänningen med garanti för bra ligg;))))

Så hittar du den fb-gruppen, så vet du var du hörde det först;))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0