Mitt beslut

Ibland är det svårt att ta ett beslut man velar fram och tillbaka , hur ska man göra , vad ska jag inte göra .m.m

För mig är ett beslut väldigt viktigt just nu för att jag ska må bra och att jag nu ska lyssna på mitt inre .
Ibland är inte tidpunkten rätt eller så är det inte rätt alls ... endast tid och ett beslut kan utvisa detta...
Kärleken borde vara mer enkel och inte så komplicerad.... funkar det inte så har man iallafall försökt.

Bättre älskat än aldrig älskat även om det gör ont...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäkligt flummig och oförståbar kommentar som vanligt på denna sida. Det enda man fattar 100% är att ni gillar att knulla.



När det gäller djupare relationer verkar ni ha problem. Jag tror att ni behöver prata med en psykolog för att komma vidare.



2012-04-13 @ 00:08:07
Postat av: öbo

Älska!! livet är för kort för att tveka,

2012-04-13 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0