Vart ska man bo?

Är man skild och har barnen varannan vecka, och bor nära varandra är det helt ok och fungerar utmärkt.
Vad händer om den ena flyttar ifrån området?
Idagsläget funkar det då den ena får köra varannan vecka.. men i längden hur kommer det funka med vänner.
Jag vet att jag kommer göra mitt bästa för att mitt barn ska trivas och ha de så bra som möjligt..
Tänk om han väljer att bo hos sin pappa senare ,det gör ont i mitt hjärta!!
Det är inte helt lätt att mixa och matcha allt, så allt stämmer ex om man träffar någon som oxå har barn då kan man inte flytta hur som helst för det finns alltid någon som inte bor nära den ena föräldern/barnen.

Ett drömcenario vore att alla flyttade till samma område ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0