Älskar mina barn mig?

När jag skilde mig så hade jag funderingar kommer mina barn att förlåta mig och fortfarande älska mig? Jag fick barn redan som 19-åring och fick börja tidigt att ta ansvar och mina barn är det finaste jag har!! Visst finns det både fördelar och nackdelar att skilja sig ,dels för min del blev det mycket bättre för att jag fick mer tid för mig själv,jag hade varit mamma halva mitt liv och visst var det tungt och kämpigt många gånger, vårt förhållande blev bara vara mamma o pappa jag kände aldrig att jag levde och då var jag ju inte heller lycklig och kunde känna mig harmonisk som mamma och kvinna i min bästa ålder... Steget att skilja mig var stort men jag var säker på min sak... men mina tankar var hela tiden kring mina barn kommer de fortfarande älska mig för den jag är?? Jag vet idag med facit i handen att en skilsmässa är alltid svår för barnen och att de blir mycket ledsna och besvikna på sina föräldrar... Jag känner att jag idag är mycket mindre stressad och en mycket bättre förälder så mitt beslut om att skilja mig var helt rätt!! Mina barn har vant sig vid att vi är skilda nu men sorgen om att deras föräldrar inte bor ihop kommer nog aldrig gå bort. Mitt ex har träffat en ny kvinna och de verkar fungera bra ihop ,vad vet jag han berättar inte så mycket vi pratar mest bara kring barnen .m.m ... hoppas även jag kommer kunna bo och leva ihop med en underbar man och på så sätt kommer mina barn att få två nya familjer och kanske kommer det att bli till de bättre än tidigare om mamma och pappa är lyckliga igen.... Det viktigaste för mig är mina barn och jag älskar dem så mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0