Ensam!!!!!

Idag ska jag vara lite allvarlig och inte skriva om sex och härlig kärlek... eller de kanske jag ska.. ;)

Lätta mitt hjärta har jag tänkt att göra i varje fall.

Jag försöker just nu, antar jag, springa från mina tankar med alla möjliga aktiviteter. Jag får sms, samtal, massor av bekväftelser på alla möjliga sätt. Jag har barn, underbara vänner och faktiskt endel beundrare men ändå känner jag mig såå ensam, i mitt hjärta ska kanske tilläggas. Vad är de för fel på mig!!?
Jag har en kontakt jag haft i rätt så många månader och som jag har daglig sms kontakt med och de känns såå tomt när jag inte får mitt morgon mess.
Kan man bli så enormt beroende av sms?! eller är jag helt sjuk!? Jag känner mig oavsett ledsen och ensam just nu.

Vi har väl alla dagar som är neråt och detta är antagligen min!!... :((

Inte så roligt att läsa kanske men delar vi med oss av de roliga och humoristiska så är de kanske viktigt att visa att även vi har sämre dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0