GRACE

Äntligen sitter lönen på kontot, Januari sägs vara den fattigaste månaden på året. Jag måste säga att det är extra skönt när lönen kom in denna månaden.

Kände genast att det brann i fickan och jag styrde med glada steg mot NK och tänkte att här ska det unnas. Men jag har sagt det förr och jag säger det igen: NK e sååå 2010 ;) Känns som det är samma varje gång man går dit och folk bara handlar där för att det ska vara så.

Besviken över att inte få unna mig hamnade jag på en av parallell gatorna och hittade en super mysig butik, GRACE. Ville man så hade dom 70% rea, men man ville genast gå på vår nyheterna. Kände att jag längtade till våren.

Glad över att få hjälp av en super trevlig tjej kom jag ut lite fattigare men mycket gladare. Vem säger att shopping inte gör en lycklig?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0