KÅT, GLAD OCH TACKSAM!

Ja vad hände med det igentligen?

Jag har en hel del singel vänner och bekanta omkring mig, och tro mig dom lever inte i celibat.........

Men när man har träffats ett tag, dejtat, legat, umgåts kanske tillochmed träffat den andres vänner.Det är då det kommer: Är jag villig att ge upp mitt singelliv jag har nu????????????

Jag har hört så mycket ursäkter på varför man väljer att fortsätta vara singel. Här kommer en liten lista.

Den har barn
Den har inte barn
För kort
Fula händer
Klär sig illa
Pratar bonnigt
Taskig ekonomi
Bor fel
Ingen bil
Fel vänner
Blir alltid för full
För tjock
Har könshår
Liten snopp
För kåt
För Okåt
Håller vinglaset fel

Ja listan kan göras hur lång som helst. Men handen på hjärtat, har man sådana här ursäkter så är det knappast

partnern det är fel på, utan kanske ens egna vilja!

Jag fasthåller nog att jag skulle vilja träffa någon som är KÅT- GLAD& TACKSAM (kanske stor...... med då)

Kommentarer
Postat av: Marie Söderlund

KLOCKRENT! Snart är vi alla för bra för vårt eget bästa och tänker nej, men herregud inte ska väl jag som lagt X antal tusen kronor/timmar på gykmkort, plastik, botox nöja med henne/honom, jag måste väl kunna få ÄNNU bättre. Vad hände med den genuina känslan för vad som får oss att må bra...

2012-01-13 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0