Mitt barns drömmar

Min sons framtid om 20 år.....som han skrev när han var 10 år..
Jag tror att jag kommer bo i USA och ha det väldigt bra och bo i hus.
Mitt hus är väldigt stort med pool och massa skönheter.
Fem rum, 310 kvm.
Min sambo heter Lo, och vi har ett barn som heter Carmen.
Hon kommer gilla att springa och riva ner alla saker hon ser i sin väg.
Lo är snygg, het, trevlig och rolig.
Vi är gifta och lyckliga tillsammans.
Hon är 29 år och jag är 31.
Jag jobbar som buissnessman och hon är advokat.
Mitt företag går med vinst och hennes går också med vinst.
PÅ fritiden umgås jag med min familj och jag har en hobby, modellbygge.
Min bil är en landrover som är stor och bra. Vänner till mig är kompisar från skolan och min mammas väninnors barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0