MITT LAMMKÖTT!

Det började med att jag hade fått ett medelande på facebook. Det stog bara JÄTTEFIN!!!!!!!!!
Ok tänkte jag, vem är detta? Ja svarade inte med en gång ifall det var felskickat. Det fortsatte komma medelande, så tillslut så svarade jag honom. Jag var naturligtvis nyfiken på vem det var och vad han ville.
Vi började chatta med varandra, vi bytte telefon nummer. Det var så jag träffade mitt LAMMKÖTT!!!!!!
Han är bara 21 år och med en fantastisk kropp. Han får mig att bli helt GALEN.............
Är det okej för mig som snart är 40 att få träffa en kille som är 21 och njuta av det? Det är status för en äldre man att träffa en yngre kvinna.

Kommentarer
Postat av: Lolita

Varför frågar du oss och inte dina barn?

Dom lär ju vara i samma ålder som honom (snart i alla fall). Vore det OK för dig om din tonåriga son eller dotter blev knullad av en 40-taggare så är ju allt i sin ordning - om inte - tänk om! Vill du vara en Anna Wahlgren-gestalt eller?

2012-01-14 @ 23:49:49
Postat av: Glamoskråma

Nr 1 i denna skrift var att det var kvinnan som blev uppraggad av en ung kille, inte tvärtom. Har av erfarenhet märkt att det finns en tendens bland unga killar att det är status att ha en äldre älskarinna/lärarinna. I alla år har det var äldre män som haft yngre tjejer, dom har automatiskt blivit kallade golddiggers, men kan det vara så att attraktion faktiskt inte bygger på ålder utan på kemi och sex?

Nr 2 Anna W. kan jag tyvärr inte uttala mig om då jag varken känner henne eller följt henne under hennes karriär.

Nr 3 Personligen skulle jag kanske inte vart överförtjust om mitt barn hade en relation med en äldre, men förstår naturligtvis att alla har en nyfikenhet som måste stilla. Jag hoppas att alla gör det dom själva vill och gör det med respekt för sig själv och för partnern!

2012-01-15 @ 13:03:48
URL: http://glamoskrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0