mitt livs historia 3

Pappa kommer hem och mamma står i köket som vanligt , jag ber till pappa att han ska lägga ner det här giftemålet men han har redan bestämt sig och kan inte ge tillbaka sitt löfte till den andra familljen.

Hans tanke är fortfarande att jag ska få det bra ekonomiskt  om jag gifter mig med den här mannen!
jag sa till pappa att jag är ingen prynadssak  som du kan ge bort eller sälja!!
Då säger min pappa till mig
- ta alla dina saker och försvinn ut ur huset - jag har inge dotter längre - min mamma forsätter laga mat i köket kan inte säga något !!
Jag ser att hon gråter......
jag ville inte vara som min mamma att en man skulle bestämma över mig!!!

Jag gick till mitt rum och packade ner allt som jag hade och kunde ta med mig tog mitt pass och la det i väskan
tände en cigg efter cigg i mitt rum och tog och öppnade min ouzo(sprit) jag låste dörren och satte mig på golvet och började dricka jag visste inte vad jag skulle göra jag kunde inte gifta mig den mannen för pengarnas skull och jag var bara 17 år!!!

Pappa knackade på dörren..
- har du bestämt hur du vill ha ditt liv..??
- ja papa det har jag gjort ,bra då lämnar du huset imorgon och kom aldrig tillbaka!! sa han det var sista ord för kvällen...


På morgonen kommer min fästman och vill prata med mig för sista gången
 jag förklarar för honom att han är inte mannen i mitt liv...
Vi är ifrån två olika världar  fast han var snäll och artig  .m.m

Vad jag än sa ville han inte släppa mig - jag kan vänta på dig jag vill att du ska bli min!! sa han.....
till slut gav jag honom några örfilar jag var tvungen att få ut min ilska!!! över någon det var han som fick det.
vad jag än sa eller gjorde till honom var han så lugn och snäll!!

Dagen efter hade jag hela blomsteraffären hemma hos mig han hade skickat massor med blommor och köpt en stor fet ring igen!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ja...ni är trasiga och tilltufsade fallfrukter som började röka och supa i ung ålder på grund av så som ni uppfattar det, omständigheter utanför er kontroll.



Så verkar det ha fortsatt. Hade varit coolare om ni hade orkat ta tag i er själva och försökt glömma alla oförätter som ni tycker att ni har blivit utsatta för. Nu harvar ni på i samma förlorarspår.



INGEN tycker att det är kul med 40-åriga desperata tanter på krogen. Jo kanske...någon av Göteborgs häradsbetäckare....men INGA normala människor.



Sorry!

2012-01-26 @ 23:32:27
Postat av: glamoskråma

Frågan är varför du ens läser vår blogg??

Varför lägger du tid att kommentera och är så bitter?

Världen är fri och kanske ska du lägga ner din tid på något annat istället för att försöka trycka ner oss :-)

Ha ett bra liv!!

p.s du är välkommen att ta en fika med oss så kan vi reda ut ett och annat!

2012-01-27 @ 09:04:34
Postat av: Cassandra

Här är det inga trasiga människor att tala om tvärtom. Starka, trygga och snygga ha en härlig dag !

2012-01-27 @ 09:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0