mitt X är inte relax

Mitt ex är fortfarande inte relaxad när jag är i närheten...
Han undviker gärna ögonkontakt med mig och han vill bara svara snabbt på tal och därifrån.......
Det har gått ca tre år nu och han är sambo o förlovad ju ...hur länge ska han straffa mig för att det var jag som ville skilja mig???

Jag ville vara ärlig och leva rätt !!! man kan inte hjälpa om man slutat älska någon.... man gör det inte med vilja!!
Vi hade ett långt äktenskap och visst har man kämpat som få ..18 år är inte en kvart precis de är långt!!

Viktigast för mig är att mina barn mår bra och jag tänker på dem hela tiden och att jag mår bra att jag lever ett liv som jag trivs med!!

Livet är för kort för att bara leva och göra som alla andra vill!!


Kommentarer
Postat av: Karl

han känner för dig fortfarande såklart...

2012-01-25 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0