Pms



Pms vem känner inte igen sig en gång per månad eller ibland..

Jag brukar inte ha pms men då och då får jag det....
Så jobbigt för jag blir helt förbytt jag börjar älta saker går igenom varje person som finns i min närhet
ja ha, de sa det och vad menar de med det? gamla saker som jag blivit upprörd för innan kommer igen och  tankarna bara åker omkring som ett orosmoln över mitt huvud....

Jag blir mer känslig vill att alla ska tycka om mig och visa massor med uppmärksamhet....
jag som annars är glad o lättsam  då blir jag inte mig själv.. så jobbigt..

visst förstår jag att det är pms så jag småskrattar ju samtidigt då jag bara måste säga vad jag tycker rätt ut.. kan inte hålla tyst..

så har ni gamla surdegar som ligger och gror --ring mig när jag har pms då fixar jag för jag blir väldigt effektiv
när jag har pms...
 
ha ha ha vi kvinnor  alltså... vi är speciella :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0