LAMMET VAR EN TIGER I SÄNGEN!!!

Efter massa chattande och pratande i telefonen så ville han att vi skulle träffas. Galen som jag är sa jag, kom hit!
Hjälp va nervös jag blev. Jag kände att jag ångra mig och ringde och sa att jag vill att vi träffas på en allmän plats.
Vi träffades i närheten där jag bor på en bensinmack. När han ser mig springer han fram och lyfter upp mig och
kysser mig. Det ena leder naturligtvis till det andra.....................
Vi valde att köra iväg till en mer avskild plats. Det roliga i det hela var att för att kunna genomföra det vi ville, så var vi tvungna att veva ner rutan för att hans långa ben skulle få plats.
Måste erkänna, vilken kick, han tog mig till himlen tur och retur! Få män har fått mig att njuta som han, men kanske inte var så konstigt med tanke på hans resurser........................
Jag är hans lärarinna mer än gärna, och vi träffas fortfarande. Dock inte offentligt. Han vill aldrig släppa mig och han dyrkar varje centimeter av min kropp. Han är min hemliga njutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0