Vad fan kommer att hända 2012.... Nyfiken som.....

Nytt år... Nya tankar... de förväntas ju hända något varje år... vad ska hända detta året... just nu sitter jag i soffan och ser på " Alla pratar om Grace "... den väcker så mycket känslor i mig... är jag redo att träffa någon ny... Livrädd... dom ploppar upp som svampar och den ena är bättre än den andra... ska jag lyssna på de som alltid vart min dröm... att finna en enkel man, medelsvensson, med ett vanligt arb, enkel vardag, som har barn och en fin relation med sin familj.. något år äldre än mig... eller ska jag fortsätta i den relationen jag just nu har.. en lös relation, de kan hända något och de kan också skita sig.. romantisk... hahaha.. absolut... jag vill och vägrar ge upp min tro på tvåsamhet och lycka... att finna min puzzelbit som pratar samma språk, som ser relation på samma sätt som mig.. inga onödiga tjafs och inget ägande.. låt oss hålla tummanra för er som har funnit och för oss som söker att vi finna vår andra hälft som faktiskt är menat för oss... <3<3<3

Ta vara på varann istället för att gnälla och vara missnöjda... ge komplimanger och se de som är bra.. Singelllivet är väl inget någon trivs med!??!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0