Vid kyrkogården!!!

Jag hade precis insett vi skulle skiljas och jag mådde som sämst, då min väninna presenterade mig för en man jag visst träffat några år tidigare. Han var absolut inte min typ men han fick mig att skratta i allt gråtande och vi börja ses varje dag. Vi tog promenader och pratade om allt möjligt, vi tog även bilen bara för att kunna ses någonstans. Hemma gick ju inte.

Vi pratade om saker vi gjort och vart med om. De ena ledde till de andra, jag hade trots allt haft ett liv där sexet inte var de bästa och jag var Enormt hungrig...... Han kysstes som en gud, helt fantastiskt, smaken, hans underbara läppar och allt var helt otroligt att jag tappade kontakt med marken när vi kysstes! Vi kunde sitta i bilen, baksätet, och kyssas i timmar, pratade i mellan kyssarna men släppte aldrig kontakten emellan våra läppar. 

Sen kom vi till sexet! små ler nu...:)
De hade vi ÖVERALLT bokstavligen och självklart vissa favoritplatser. Ett av ställena var vid en kyrkogård, herregud vi kunde avsluta ett samlag samtidigt som vi påbörjade nästa!!..

Vårt sex var så fantastiskt, jag hade aldrig tidigare vart med om något liknande. Älska för mig var ett ganska tråkigt uttryck men de fick helt plötsligt en helt annan innebörd. Vi gjorde de verkligen, Älskade!! De var sådan passion emellan våra kroppar, så mycker svett, sex, hud och dedär magiska kyssarna.... De tog flera år och sexet var/är fortfarande HELT magiskt!!!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0