Investera!

Allt jag gör i mitt liv ser jag som en investering, det gäller att göra det klokt annars kostar det.......
Alla investeringar är olika. Pengar kan investeras i aktier eller kanske en bostadsrätt, där är det som försvinner vid en felsattsning är något som man kan göra om och göra rätt. Investerar du tid i att träna får du en snygg kropp, Investerar du tid och kraft på ditt jobb syns det (ofta) i plånboken, det du investerar i dina barn kommer tillbaka. Även vänskap och relationer är något som måste investeras i för att dom ska ge nån avkastning.
Jag ser Glamoskråma som en investering, skulle säga att det är ett högrisk investering. Har defenitivt både missat och träffat intressanta människor i mitt liv för att jag är en del av Glamoskråma. Man blir dömd/ blir inbjuden, inte som enskild person utan som en grupp.
Var det En bra investering jag gjorde när vi drog igång allt detta? ABSOLUT! Inte för att massa människor vet vad Glamoskråma är eller att dom läser vad jag skriver eller man blir inbjuden till massa roliga grejer. Utan för alla fantastisk relationer jag har investerat i. Självklart är många av dom ytliga, men dom fyller sin funktion. Vem har sagt att bara nära vänner är något man behöver?
Det som jag investerat massor i, som gav mig högsta avkastningen är de underbara tjejgäng som jag faktiskt träffade. Ni ger mig energi, delar min glädje, tröstar mig när jag är ledsen, peppar mig när jag behöver.
Livet hade vart fattigt om jag inte hade haft er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha

2012-05-07 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0